معرفی دیدنی‌های جزایر تورکس و کایکوس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی دیدنی‌های جزایر تورکس و کایکوس
نوشته شده در سه شنبه 19 فروردين 1399
بازدید : 227
نویسنده : admin

جزیره طوطی

این کشور دارای جزیره های فراوانی است که یکی از مهم ترین آنها جزیره طوطی نام دارد که شما می توانید با آن در شمال این کشور آشنا شوید. جزیره طوطی در واقع یک جزیره خصوصی است که به مجموعه COMO تعلق دارد. این مجموعه یکی از مهم ترین و معروف ترین شرکت های تفریحی و گردشگری می باشد. به همین دلیل شما در این جزیره می توانید با چند هتل پیشرفته و مدرن آشنا شوید. بیشتر افرادی که از وضعیت مالی بالایی برخوردار هستند در این هتل ها اتاق رزرو می کنند.

ساحل لانگ بی

در این کشور می توانید با سواحل زیبای متعددی آشنا شوید. ساحل لانگ بی یکی از مهم ترین آنها است که بیشتر توریست ها از آن دیدن می کنند. مهم ترین دلیل شهرت این ساحل ماسه های زیبا، هوایی مناسب و درخت های نخل می باشد. قدم زدن در این سواحل می تواند احساس آرامش مطلقی را برای شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، در این ساحل چند سایت غواصی وجود دارد که شما می توانید در آن به شنا کردن و غواصی بپردازید. در طول سال بیش از 100 هزار نفر از ساحل لانگ بی دیدن می کنند.

جزیره کاج

یکی دیگر از جزیره های مهم این کشور که بهتر است بازدید از آن را در لیست خود قرار دهید، جزیره کاج نام دارد. این جزیره در قسمت شرفی جزایر تورکس و کایکوس واقع شده است و دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد. این جزیره هم مانند جزیره طوطی تحت مالکیت خصوصی می باشد اما می توانید  از آن دیدن کنید. در جزیره کاج تعداد زیادی هتل و مجموعه های تفریحی وجود دارد که بازدید از آنها می تواند یک تجربه به یادماندنی را برای شما رقم بزند.

ساحل گریس بی

ساحل گریس بی که در جنوب جزایر تورکس و کایکوس یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری مخصوصا برای زوج های تازه مزدوج شده به شمار می رود. آمار ها نشان می دهد که در طول سال بیش از 20 هزار زوج برای گذراندن ماه عسل به ساحل گریس بی می روند. در سال های اخیر امکانات بی نظیری مانند هتل های زنجیره ای پیشرفته و مجموعه های تفریحی مختلفی در این ساحل احداث شده اند که این موضوع به افزایش نرخ توریست ها در این ساحل کمک کرده است.

برگرفته از سایت : barfanak

 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: